Het is bijna zover........

Eindelijk..............na een aantal jaren corona, waarin we niet verder kwamen dan Nederland en Engeland, gaan we dit jaar weer eens wat verder over de grens kijken en wel in Noorwegen.
Het plan was om richting Indonesie te gaan, maar aangezien de vliegtickets alleen al een fortuin kosten, hebben we hier maar van afgezien. Maar dan komt de vraag, wat nu?

De Lofoten staan ook nog op ons verlanglijstje, hier maar eens naar kijken. Informatie gevraagd bij een reisbureau, maar die raadde ons af om er in deze tijd van het jaar naar toe te gaan. Geen excursies te boeken, veel accommodaties die dicht zijn en ook restaurants zouden hun deuren gesloten houden. Maar het grootste struikelblok is het weer.......dat zou in deze tijd van het jaar niet best zijn.

Dan maar eens rondvragen bij een groep op Facebook wat hun ervaringen zijn. Het antwoord was unaniem: GAAN. Mooie herfstkleuren, dreigende luchten en lekker rustig, daar worden we wel blij van. Ook over de accommodaties hoeven we niet in te zitten, er is nog meer dan genoeg open om twee weken een slaapplekje te vinden.

En dan is het nu eindelijk zover, even niet meer aan werk denken, het huis is aan kant en de koffers staan gepakt; we zijn er klaar voor! We gaan zo proberen om nog wat uurtjes slaap te pakken, want de wekker staat op 03.00 uur.........

Jolanda en Ed

Heel veel plezier!