Laatste dag in Tromsø

Aan al het goede komt een einde en helaas is dat moment ook voor onze vakantie aangebroken.......

Vanmorgen slapen we uit, we zetten geen wekker, want we kunnen tot elf uur ontbijten. Maar zoals het alle dagen al gaat, zijn we ook nu vroeg wakker. Maar goed, we hoeven nog steeds niet op te schieten.

De rest van de dag houden we het rustig, we zoeken wat foto's uit, lopen nog een klein rondje door Tromsø en drinken nog een bak koffie met wat lekkers erbij. We zorgen dat de koffers weer start klaar staan voor morgenochtend, want het is snel ontbijten en dan weer met de bus richting het vliegveld. Gelukkig hebben we nu wat langer de tijd om over te stappen, anderhalf uur, en is al dat gedoe met de koffers van de band halen nu niet meer nodig. Ingecheckt zijn we in ieder geval al. We zien wel weer hoe alles gaat verlopen.

We kunnen in ieder geval terug kijken op mooie vakantie; heerlijk rustig, prachtige uitzichten, bijzondere overnachtingen, aardige mensen, de goede weersomstandigheden op de goede plekken, mooie herfstkleuren en zelfs sneeuw, iets wat we van te voren niet hadden kunnen bedenken. Wie weet komen we hier ooit nog eens terug.

Morgenavond zijn we weer thuis en gaat het normale leven weer beginnen. Maar goed, het kan niet altijd vakantie zijn.....

Een klein woord van dank aan onze lezers; ontzettend leuk dat jullie ons ook dit jaar weer gevolgd hebben, ook met de nodige reacties erbij! Van onze kant ook altijd leuk om te lezen en te kijken wie er zo gek zijn om al die verhalen van ons te lezen. Misschien tot volgend jaar allemaal?

Het weer: bewolkt, ongeveer 3 graden, 's avonds regen

Overnachten: Clarion Connection Hotel Aurora Tromsø

P.s. Bij gebrek aan foto's van vandaag, zetten we er nog wat plaatjes van Barøy Fyr bij.

Ed en Jolanda

Wat is jullie reis gevlogen zeg. Jullie hebben een geweldige tijd gehad te midden van prachtige ruige natuur. We hebben van jullie reis genoten en kijken alweer uit naar jullie volgende reis om te volgen.
Gelukkig hebben jullie veel foto’s gemaakt en een prachtig verslag van jullie reis om nog lang aan terug te denken. Bedankt dat jullie ons mee lieten genieten. Noorwegen staat nu ook op ons lijstje om voor een 2e keer te bezoeken.

Karin

Met veel plezier jullie verhalen gelezen en de prachtige foto's bekeken.

Agnes

Wauw wat een geweldige reis hebben jullie gemaakt en wat bijzonder om het op deze manier mee te lezen en kijken. Ik heb genoten en zou het liefst vandaag nog die kant op vertrekken wat een schitterend land.

Wilma

Wat een prachtige reis hebben jullie weer gemaakt.
Ik heb weer genoten van al jullie verhalen en foto's
Jammer dat het alweer voorbij is